Kalas

Hade släkt över på kalas för mig och kusin Anna. Mysigt :)
Annars har jag idag städat, tagit det lite lugnt, gått på promenad med Nellie och Hanna, handlat, städat lite till.
Nellie sover, vi har kollat på Partaj, nu ska vi kolla på nåt annat :) Ska se om vi ska göra chips och dip ;) blev lite sugen!

Fråga?! Är det bara jag som tycker att man FÅR prata mycket bebissnack när man har barn och det enda man göra om dagarna är mata bebis, prata bebisspråk och byta blöja? Det blir ju så eller hur? Därför är det skönt att man har vänner som man känner att man verkligen inte behöver tänka på vad man pratar om eller säger, vill man prata om bebisbajs kan man prata om just bebisbajs osv :p Så tack alla mina vänner som förstår och som tycker det är okej att prata bebisar! Det är ju ändå det största i mitt liv just nu, det viktigaste! Är det någon som tycker det är jobbigt så är det bara att säga det till mig, right?!  Har själv ingenting emot att andra snackar bebisar eller sånt med mig :)

Hoppas alla har haft en riktigt trevlig helg :)
Gillar alla kommentarer, kul att ni kommenterar :)
Pussohej!


En Linn för några år sen.
Syster är fotograf ;)

Kommentarer
Postat av: zara

du får prata bebissnack HUR MYCKET DU VILL :D iallafall med mig <3

2011-10-17 @ 16:33:58
URL: http://zarahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0