My sunshine

Åh vad jag älskar min lilla dotter. Hon har sen några veckor tillbaka börjat skratta, alltså verkligen skratta (asgarva rättare sagt) och jag smälter ju. Hon tycker sin mamma och pappa är så roliga :D Våran lilla plutt <3

Idag har verkligen bara varit en slappdag. Sov länge, eller Nellie vaknade vid halv nio och fick sin morgonflaska sen sover hon ju alltid lite till och då somnade vi om. Gick upp typ 12, halv ett. Inte okej, men skönt ändå. Städat och fixat lite, annars bara myst och tagit det lugnt.

Ska försöka gå och sova nu, måste somna tidigare. Har blivit mellan tolv-två på natten. Hittar alltid nåt nytt att göra, sen det där jäkla wordfeud, whyyyyy do you exist?! Ni som inte testat, gör inte det! tro mig :P Jag är fast.
Fick dock över 300 poäng för ett ord wohoo...

Kimwell sitter och spelar, fyyyy! Det tycker vi inte om, men vad ska man göra :b Nåt kul måste han få göra, istället för att höra mitt tjat hela dagarna ;) haha

Nästa vecka ska jag ta tag i träningen. Ska allt komma igång nu igen. Har ju inte fått träna pga att jag tagit på några leverfläckar och eftersom dom sydde så fick jag inte bli svettig och lite svårt att träna utan att bli svettig. Men nu är stygnen borta och jag ska allt tillbaka till gymmet.

jaja, sova var det!
Gonatt då :)
Pussssss

Har inga nya bilder på Nellie på datorn, bara mobilen änsålänge. Men denna är tagen för några veckor sen :)



Kommentarer
Postat av: Anna

åååh vad söt nellie är! vi kanske kan träna något tillsammans har också köpt kort nu :D hihi! Vore kul att ses snart var länge sen ju. Hoppas allt är bra meed er. Pussar <3

2011-11-18 @ 16:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0