Nånting

Sämst på rubriker. Kommer aldrig på nån rubrik som passar för allt jag skriver i ett inlägg, eftersom det är massa olika saker.

I helgen sov vi i marieberg som sagt. Skönt att komma bort lite. Åt tacos när vi kom dit, sen åkte vi och hyrde film och köpte dipp. Jag gjorde iordning grönsaksdipp, mums! Kände att jag behövde vara lite nyttig.
Hyrde två filmer, den ena var riktigt riktigt dålig. Det gick över en timma in i filmen innan den "riktiga" handligen började sen var den slut efter en kvart typ. Kommer inte ihåg vad den hette, så dålig var den.
Den andra filmen var "I rymden finns inga känslor" :) Den var fin den!

Igår segade vi på morgonen. Åkte hem vid två, Kimwell gick och tränade medans jag åt nudlar och segade ännu mer.
När Kimwell kom hem så gjorde vi mat tillsammans :) Mysigt! Rödspetta med potatis och god sås. Riktigt gott!
Sen gick vi till ekershallen med tre stora papperskassar med pantflaskor och pantade, 101 spänn ;) Vi har samlat på oss massor haha. Gick hem och då var det nästan dags för hockeyn.

Jag lyckades ju lova älskling att jag skulle sitta med honom genom hela hockeyn, vara ett riktigt hockey freak eller nåt.
Gick sådär. Skrattade mest när kimwell började skrika och ha sig. Blev rädd när han hoppade upp och skrev som en galning. Har inte riktigt förstått det där :p Men det är väl som när jag hejar på ett visst lag eller så inom dansen. Får tänka så. Efter ett tag blev det ilskna skrik, slänger in sin keps hårt i väggen, och slår i soffan. Ser liksom väldigt förbannad ut. Jag satte mig längst in i soffan, för säkerhetens skull.
Men Finland utklassade Sverige rätt rejält där på slutet. Måste vart ett skämt. Sverige gav ju upp helt. Jag är inte alls insatt överhuvudtaget, men sverige var bäst i andra perioden. Sen försvann glöden helt.
Nog om hockey.

Min lillasyster Jennie tävlade i DiscoSm i helgen som sagt. Det gick väldigt bra för många dansare :)
I Singel tog Jennie SM-silver, i grupp SM-brons och i par SM-GULD. Så himla duktiga :) Är en mycket stolt storasyster! <3

Idag ska jag träffa lillasyster sara ( hon är iförsäg inte så liten längre, blir 20 år snart, men hon förblir ju alltid min lillasyster ) , ska förhoppningsvis färga håret på henne som hon velat länge nu. Hon har alltid varit megablondin och nu ska hon äntligen ta steget att bli brunnett. Hon kommer verkligen passa i det så himla bra :) Men hon fegar alltid ur när det väl är dags. Hon kan vara supertaggad innan sen när dagen kommer då vill hon inte :P Men jo, idag ska det fan bli av alltså. Hon vill ju, så varför vänta! ;) Eller hur Sara?!

Kl 17 idag ska vi till USÖ på nånting. Typ sitta i en lokal och kolla på bilder från förlossningssalarna o sånt. I 2 timmar håller det på. Efter det ska vi förmodligen åka och kolla på en barnvagn :) Det är det enda nu som vi behöver. För att tack vare alla våra underbara vänner och släktingar så har vi allt som behövs. Alla stora grejer. Sen är det såklart massa småsaker som måste köpas, som nappar, nappflaska, blöjor, våtservetter, tempgrej, ja massa saker. Men det är inte den stora kostnaden så det är väldigt skönt :)

Nu kurrar magen.
Pussohej!


I vintras nångång. Har "Bebis"tröjan på mig, ser dock inte texten. Men där var man inte så stor om magen iallafall :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0