Helgen!

Igår runt halv elva åkte jag Kimwell, Linda, Jerker och Hanna på loppis ute vid eurostop. Massor med grejer. Jag köpte två påsar fulla med barnkläder, kostade knappt nånting, helt sjukt :) Köpte även gardiner, ett par till bebisrummet och ett par andra, får se vart jag har dom sen när vi flyttar. Lite tavlor och annat hittade jag också. Ska dit igen på lördag :P haha..

Efter nån timme eller två åkte vi hem, släppte av alla först sen åkte hem. Hann inte vara hemma så länge för sen åkte vi för att fira mamma med släkten. Blev god mat och fika :) Senare drog jag och syster sara till coop och handlade lite, fixade även banan-kartonger. Hon skjutsade hem mig efter det. Kimwell var på Streetmeet. Jag började rensa ur garderoberna när jag kom hem. Tog stora sopsäckar och la i kläder som jag inte kommer använda innan vi flyttar. Fick ihop till två sånna med bara mina kläder och då är det inte allt på långa vägar :P Orkade bara mina garderober. Sen kom Kimwell hem vi halv två på natten.

Idag blev en väldigt seg och lugn dag. Vaknade och låg kvar i sängen länge, orkade inte gå upp :b Blev frukost på sängen. Sen började jag med att rensa ut Kimwells garderob medans han passade på att spela. Blev ändå en stor påse med hans kläder :P har även packat lite annat som vi inte kommer använda. Blev sjukt trött efter ett tag så var tvungen att sova lite.

Runt halv tre grillade Kimwell, sen åt vi och bara tog det lugnt. Kollade på tv o så.
Vid sju åkte vi till mamma och pappa, blev bjudna på mat. Mamma fick en morsdag present av mig, Sara och Jennie :)<3
Nästa år får jag bli firad på denna dag. Mysigt!

Kom hem runt tio och tänkte kolla på nån film eller så.. men så blev det inte. Jag sitter här och Kimwell spelar ;) Jätteromantiskt och mysigt! Imorrn får bli en filmmys-kväll istället, det har Kimwell lovat hehe :)

Åh min lilla lillasyster Jennie ska ha bal snart, hon går ut nian. Så himla fin kommer hon vara :) Den lilla har blivit så stor! På onsdag åker hela familjen till Uppsala. Kusin Joanna tar studenten :) Ska bli riktigt kul!

Hadet!
Pussohej.
Lite bilder från skolavslutningar och bal, bara för att det är massa sånt nu :b

Skolavslutning 07 för sara(9an) och jennie(5an) :)

 

Skolavslutning för vääldigt länge sen ;) Jag med den svarta kjolen, Sara bredvid mig och Jennie är den lilla :)

 

 

Bal i nian 2005.

Jag till vänster och Elin bredvid, små pluttar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0