Jäkla nerv!

Får så ont i ischias nerven, (stavning?). Gör ont när jag kommit hem och satt still ett tag och ska gå igen, då kan jag knappt gå. På natten är det paain. Måste ju gå upp på toa ett antal gånger om natten/tidig morgon och det är riktigt jobbigt. Gör ont när man ska vända på sig o massa.. usch, kan inte göra något åt det heller. Bara att härda ut, jag har ju en annan smärta som väntar vilket kommer vara så jäkla mycket värre en en liten nerv. Ska inte gnälla!

När jag slår mig tex tån eller något som gör sådär jätteont så har jag börjat tänka att linn härda ut, du kommer vara med om ännu värre smärta,haha, men då gör det bara ännu ondare :P skumt!
jaja, jag har ont helt enkelt, vilket inte är helt lätt ibland!

I helgen var jag ledig. Så jag tog varenda tid jag kunde till att träffa folk. I lördags åkte jag och Anna till Carro, fick lunch, lekte med hennes son Lucas, kollade igenom massa barnkläder igen hehe :) Så nu tog jag med mig massa hem som jag fått låna. Lite senare åkte jag och Anna hem.
Det blev en kort stund hemma för sen kl 17 skulle jag och kimwell vara hos mamma och pappa. Kalas för pappa och Kimwell. Släkt kom, vi åt, fikade och sjöng för födelsedags"barnen" :) Kom hem rätt så sent sen..
Söndag träffade jag en kompis som jag inte träffat på 2 år kom vi fram till, Rebecca heter hon :) Det är så härligt för det känns som att man träffats varje dag, inte att det gått två år. Kan prata om allt o inget liksom. Me like :)
Efter det skulle jag träffat Elin men hon hade blivit sjuk :( så jag drog med mig kimwell till marieberg centrum,vi behövde köpa lite grejer till våra katter och jag behövde(ville) in en snabbis i några affärer.
Därfter åkte vi och hämtade Hanna och Jonatan och åkte till Linda och Jerker. Hade tänkt ha lite spelkväll. Vi tjejer bakade två kladdkakor som vi typ glömde bort i ugnen så det blev mer torr muffins eller nåt :p Jonatan och jerker åkte iväg o spela badminton en stund sen köpte dom med sig pizza på vägen hem. Sen fick vi lust att kolla på film och då blev det såklart en skräckis. Paranormal Activity 2!
Usch o fy o aldrig mer.
Höll för öronen i princip hela filmen, hade filt för ögonen typ halva filmen, ändå är jag helt vettskrämd och kommer ha men för livet tack vare den. Näe, ALDRIG mer skräckfilm och nu menar jag verkligen det.
Annars hade vi väldigt mysigt och trevligt :)

Igår fyllde pappa år :) så efter jobbet åkte vi hem till dom och åt tårta, mys!

Nu har jag lillsyrran Jennie här, så ska vara lite mer social med henne nu. Lägga oss i sängen och snacka massa skit ;)

Sara,Jennie och jag :)
Systrarna Hedman!

Gonatt!
Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0