In bed..

...redo att sova, nästan. Väntar på Kimwell som är ute med Randy(hans hund).
Är ju nu i stockholm hos hans familj. Kom hit vid sju. Kimwell åkte för att träffa en kompis medans jag var kvar här. Snackade med hans pappa och syster och sen kom hans mamma hem också så pratat med henne också. Jag har ju inte varit här på ett år. Helt sjukt! Sen Kimwell flyttade till örebro så har det inte blivit att jag åkt hit, lite tråkigt.. men blir förhoppningsvis att man träffas mer sen när deras barnbarn kommit till världen :) Då kan folk komma till oss och sova över eftersom vi då kommer bo i en trea istället för etta som vi har nu. SKÖÖÖNT ska det bli! Nu kom Kimwell in.
Resan hit gick bra, tog långt tid dock för vi gjorde en hel del stopp. Först kände jag att jag behövde en Latte och såklart på Bara Vara då, så hoppade av där och köpte det först. Sen åkte vi och tankade, fortfarande kvar i Örebro. Nu började vi resan, eller? Näe nu börjar ju hungern sätta fart också så det blev Subway i Arboga, satt där ett tag. Så fanns det såklart en godisaffär bredvid så vi gick in där lite snabbt. Men det blev inte mycket eftersom när man är så mätt är man sällan sugen på godis, inte jag iallafall. SEEEN var vi på väg igen..eller? Efter kanske 20 minuter var ju jag tvungen att tömma blåsan, ja hon där inne trycker på som faan.. så vi stannade typ i Råby. Ja men därefter drog vi. Kimwells humör började bli lite sådär dåligt hehe så jag tänkte att jag skulle försöka hålla mig om jag behövde gå på toa igen. MEn efter sisådär 20 minuter igen så behövde vi stanna. Men efter det så sov jag lite så då tänkte jag inget på det. Runt sju var vi framme som sagt.
Nu sitter älskling på sängkanten och spelar gitarr :) Så fint! (såå sexigt)
Kan fortfarande inte fatta att jag har en sån underbar och fin pojkvän.
Imorrn blir det ingen jättesovmorgon, ska upp i hyffsad tid för att sen åka till hans mammas jobb (till familjen hon jobbar hos rättare sagt) och hämta alla grejer som vi ska få :) Spännande! Efter det ska vi gå lite på stan, like old times ;) när han bodde här och jag i örebro. Då gick vi ofta på stan och på bio m.m..
Får se om man shoppar något, blir förmodligen nånting, det är ju mig vi talar om.
Nu ska jag ta en järntablett och sen ska vi sova.
Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0