hormoner alltså..

Usch, inte roligt. Känner irritation för minsta lilla just nu. Som när jag skulle ta upp nyckeln ur jackfickan och låsa upp dörren nu när jag kom hem, hittade inte nyckeln i fickan, vet att den ligger där..står och suckar och blir jätteirriterad. Så har den fastnat på plånboken som jag höll i handen, gahh! Kimwell tycker nog inte om mig så mycket vid det här laget, han får stå ut med mycket. Speciellt när han säger emot mig, eller när han tycker jag borde lugna ner mig. Det säger man bara inte, jag kan inte rå för det! Det är kroppen liksom, HORMONER okej?!! Nu lämnar vi det så jag inte brusar upp mig ;) haha..

Var då hemma hos familjen idag. Först kom Jennie hit efter hennes skola och vi åt mat, åkte därefter buss hem till dom. Vi gick upp på vinden, Jennie fick göra allt det jobbiga som att gå längst in där man inte kan stå rakt och flytta på massa kartonger. Vi hittade massa gamla leksaker som man minns så väl, nostalgi :) Vi hittade dock inte det jag kom för att leta efter, bebiskläder. Men vi får ta det en annan dag, dom är däruppe någonstans. Måste ändå upp dit senare i sommar för att ta ner spjälsäng och vagga. Efter ett tag när våra fötter och händer var iskalla gick vi in igen. Åt lite knäckebröd med avokado på, sen kollade jag lite på tv. Kimwell kom vid halv tio, åkte hem sen efter tio och nu sitter jag här.

Fick veta idag - Sara min kära syster tycker inte det låter som att det är jag som skriver, undrar vad hon menar hmm.. Frågade varför men fick inget riktigt svar på det utan att hon tycker att jag skriver icke korrekt svenska. Att jag hoppar mellan alla olika händelser osv. Men nu är det såhär att jag sitter inte vid skolbänken och skriver ett arbete som sen ska bli godkänt eller så, så jag säger..Sara älskade syster, jag skriver som jag vill tihi ;)(du vet att jag älskar dig så ta inte illa upp)

Jag hade ju nu tänkt att sova, men vet inte riktigt om jag känner för det. Får se om jag kanske ska ta och äta något. Äter som en häst nu, då menar jag verkligen som en häst. Åt innan jag åkte till mamma och pappa, sen väl där klämde jag och jennie i oss en hel super size Pringles chips. Sen knäckebröd och till sist fil med flingor och kaffe..nu är jag hungrig igen. Får väl äta något nu så jag inte vaknar inatt och är hungrig.

Måste bara säga- Nu är det bara 10 dagar kvar till ultraljudet :D Pirriiiig!

Okej, nu ska jag ge mig. Pussohej!

Systrarna Hedman!
Jag Jennie Sara
Sommaren 08

Kommentarer
Postat av: zara

hahaha linn :D nej jag förstår att du inte menar något illa och det gjorde inte jag heller när jag sa det haha det vet du ;) du får självklart skriva som du vill! det är jätteroligt att du ahr en blogg älskade syster!! <3<3<3 hoppas ni har det bra! pusss

2011-03-04 @ 19:01:55
URL: http://zarahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0