Drömde inatt..

att jag fick en dotter. Förlossningen gick snabbt och jag kände ingenting. Tänk om det kunde vara så på riktigt!
Hon hade bruna ögon i drömmen och jättemörkbrunt hår och hade min näsa hehe :) Men sen vaknade jag upp och insåg att det bara var en dröm. Men hon kommer förmodligen ha bruna ögon och mörkt hår eftersom Kimwell har det :)

Fy så trött man är, vet inte om det har med klockomställningen att göra eller om det bara är graviditeten som spökar. Orkar ingenting när jag kommer hem från jobbet. Det blir att lägga sig i soffan och be Kimwell göra allt :P Kanske inte låter så tokigt egentligen men man känner sig inte så snäll, men vad ska man göra..

På tal om ingenting, men det är väldigt många som fyller år i mars. Kimwell och pappa hade ju lite kalas tillsammans, min släkt som firade dom då. Massa kompisar och släktingar som fyllt också. Och jag som har så svårt att komma ihåg födelsedagar,
man känner sig så dum men menar ju inget illa. Fast jag har nog varit ganska duktig med att säga grattis på sistone :P

Igår kväll efter mitt jobb så gick jag och kimwell till Hanna och jotta för att fira jotta :) han fyllde i fredags. Jerker och Linda var där också så vi fikade och hade mysigt :)

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, måste sovaa..
Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0