Kaos!

Ja, det är kaos här hemma. Kartonger ÖVERALLT! Tänk en etta, med bara kartonger och skit överallt..jättekul!
Men nu är det inte långt kvar, 1 juli, inte ens två veckor :)
Funderar på att rensa ur skafferiet idag, så man inte har så mycket nästa vecka o göra. Kommer vara tillräckligt att göra då. Packade lite igår också, sånt vi inte kommer använda nu. Köksbordet har vi ju inte här längre, har nog sagt det förut. Håller på och målar o slipar.
I helgen ska vi vara hos mina föräldrar och göra klart allting. Har allt hos dom, finns mer plats där. Är inte helt klara med spjälsängen heller. Men det blir vi i helgen, förhoppningsvis :)

Var hos barnmorskan nu på morgonen. Allt ser bra ut, hon ligger med huvudet neråt fortfarande. Det gjorde hon sist också. Med rumpan upp i vädret ;) Första gången inte Kimwell var med, men idag behövde han vara i skolan. Han ville att jag spelade in hjärtljuden, så det gjorde jag :) Även om man lyssnar på hjärtljuden vid varje möte så är det ändå alltid lika spännande :)

Har ingen aning om vad jag ska göra mer idag. Skulle kanske träffat hanna och lina, men det blev inte så tillslut :( Måste hålla mig hemma ändå, ska kanske tillbaka till vårdcentralen och hämta ett papper som måste skickas in senast imorrn. Ännu massa krångel och papper. Får helt enkelt ha en dag då jag bara är hemma och har tråkigt, behövs ju.

Igår träffade jag Jonatan på en fika :) det var trevligt! Kom hem runt åtta, Kimwell lagade mat och diskade. Måste ändå diska idag igen, evighetsgöra det där alltså. Som tur är ska vi skaffa diskmaskin till nya lägenheten.

Nu ska jag äta nånting.
Pussohej!

 

Skön stil vår katt Ossi har va? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0