Nu så!

Nu får designen vara såhär. Skulle egentligen vilja att man kunde skriva något bredvid bilden på höger sida, blir så tomt där. Men vet inte hur man fixar det. Eller att bilden är i mitten, vet inte hur man fixar det heller. Vet någon får ni gärna säga hur :)

Vaknade vid elva, inte bra..dagen bara försvinner då. Kl är redan två och har inte gjort något vettigt alls. Måste iväg och köpa mer färg till barnrummet, hämta madrass till spjälsängen och även hämta barnvagnen. Har lite presenter jag måste köpa också, blir nog inte idag dock.

Igår - Kimwell och Jerker fortsatte måla barnrummet, Rebecca var här vid tre och gick hem när vi åkte iväg till mamma o pappa. Åt grillat, jag och mamma tvättade barnvagnen. Kollade på film :) Åkte hem runt halv tolv.

Har fått några fler att gissa datum :) Kul! Fortsätt :D

Sitter i soffan med massa sammandragningar. Borde gå upp och röra på mig nu.
Åh vad sugen jag är på choklad! Hela tideeeen!

Hadegott.
Pussohej!


Kimwell var rätt nöjd när han fixade Jennies moppe ;)
Andra bilden är från Mullhyttemarken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0