Spontan besök!

Klockan bara tickar iväg.

Efter jobbet kom grannen Lina över, sen kom hennes kompis Henrik över en stund, senare kom Kimwells kompis från stockholm hit. Lina gick precis över till sig, Kimwell och Gabbe har dragit dit Gabbe bor för tillfället (nåt vandrarhem). Han är här med jobbet i en vecka. Så nu är det jag kvar ( plus katterna Ossi och Zoe och den lilla i magen).

Våra grannar Lina och Olle och deras söta lilla dotter Olivia ska flytta om en vecka. Kommer bli så sjukt tomt att inte kunna gå över lite som man vill till varandra, låna saker, vara barnvakt åt lillan osv..
Har man inget att göra en dag eller kväll så är det bara att gå över men näe.. inte om en vecka :( Usch, kommer blir jättetråkigt!
Har bara känt varandra i ca 5 månader men känns som flera år, helt underbara är dom :)

Vi flyttar i juli visserligen, men ändå :b
Bor nu i en etta men kommer behöva större när vi blir tre, så i juli flyttar vi till en 3:a. Ska bli såå skönt. Att bara ha ett separat sovrum kommer vara helt underbart! Kunna göra iordning "barnrummet/kammaren" också, åhh jag längtar!

Är riktigt trött, så tror det är dags att göra sig iordning för att sova.
Innan jobbet imorrn ska jag och älskling gå lite snabbt på stan, försöka hålla i pengarna men har lite jag måste köpa, sen om det blir liiite mer än så får vi se ;)

Gonatt, pussohej!

Sommaren 2010 :)
Solbränna, saknar! Blir inget sånt nu i sommar, blir att ligga i skuggan och vara höggravid istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0