Sova? Vad är det?

Man kanske skulle sova? Är lite trött ändå. Eller läsa någon skvaller tidning eller en bok?
Kimwell sover, han ska upp tidigt imorrn. Själv är man ledig mån och tis.
Jobbade idag, sen åkte vi och storhandlade. Lyckades handla för mindre än vad jag räknat med och det är ju inte helt fel. Kom hem, Kimwell lagade mat. Stuvad potatis och schnitzel (stavning?) :) Mums! Jag rensade ur kyl och frys, vilket verkligen behövdes. Låter ju kul att göra en söndagskväll när man ska ta det lugnt, men vi hann självklart med det också. Åt mat och kollade på How I Met Your Mother som är en såå sjuuukt klockren serie, är nog inte den enda som tycker det heller?! Helt underbar serie ;D Hann med en film också!

Näe men nu blev jag ju faktiskt sugen på att läsa något. Så gonatt säger jag :)
Pussohej!

Första bilden som jag lägger ut på magen hehe :b
Går in i vecka 18 imorrn (måndag)
Känns sjukt overkligt!

Kommentarer
Postat av: hHej

stort grattis! var det planerat och i såna fall hur lång tid tog det för er att bli gravida?

2011-02-28 @ 07:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0