Maaaat!

Har precis ätit mat och fika men skulle kunna få i mig massa mer mat.. helt sjukt :P

Efter att kimwell kommit hem från träningen så åkte vi till Lina, Olle och lilla Olivias nya hem (föredetta grannarna). Nu har dom flyttat och kommer inte vara våra grannar längre, buhuu :( Men är glad för deras skull :)

Sen åkte vi till Stadium Outlet ute i aspholmen och shoppa loss för nära en tusenlapp. Men då fick vi 2 par skor, mjukisbyxor till Kimwell och en bikini till mig:) Så det gjorde vi bra. Behövde verkligen ny bikini eftersom dom andra har nu blivit för små, inte bara magen som växer ;) Min rumpa har dock blivit mindre vilket jag är väldigt ledsen över eftersom jag vill ha stoor rumpa. Meen jag får träna den stor sen :)

Vi åkte ut till Marieberg också och gick in på Chilli. Har aldrig varit inne där förut, finns ju massa fina grejer :) Farligt för plånboken alltså, men gick ut utan att ha köpt något :) Skulle kolla på soffa där för hade sett nån annons att det var rea på soffor. Behöver en ny soffa och ett nytt soffbord när vi flyttar sen så det blir till att spara pengar.

Därefter åkte vi ut till Hidinge där bla min mormor bor :) Vi var inne hos min morbror och hans familj m.m. Fick god mat och fika, mums! :) Var där ett tag så kom vi hem nyligen. Kimwell släppte bara av mig här hemma så åkte han för att tvätta bilen.

Om ca en timma ska vi åka till våra kompisar Linda och Jerker, ha lite spelkväll ;D
Nu ska jag ta det lite lugnt, äta goodiiiiis och dricka coca cola (och massa vatten vilket jag måste bli bättre på att dricka mycket av) !

Pussohej!


Sommaren -10 på Liseberg :)
Bild1-Kimwell&Jag
Bild2-Linda&Jag
Bild3-Jerker&Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0