Lugn och skön förmiddag!

Börjar jobba kl 16 idag, så har bara myst och tagit det lugnt med älskling som också är hemma. Kollar på Desperate Housewifes, avsnitt efter avsnitt.
Nu kommer Zoe ( våran kisse) och vill mysa också. Ossi ( våran andra kisse) ligger och sover någonstans.
Vi skaffade oss dom för ca 3 måndaer sen, riktiga små busar :) Ossi skuttar fram istället för att gå, sen står han på bakbenen som Timon (lejonkungen), så söt haha..
Zoe är dock mycket smidigare, springer och hoppar. Har gärna sönder lite lampor och ljuslyktor på köpet.

Idag har jag lust att bara ligga i sängen, kolla på tv, äta massa gott (både onyttigt och nyttigt) och inte göra något vettigt alls. Men samtidigt vet jag att jag blir så seg och trött att man inte vet det är morgon eller natt, så då är det bättre att ta sig i kragen och göra något så man är glad och pigg istället :)

Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar för att jobba :)
Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0