Godmorgon!

Ledig igår och idag :)
Så igår var jag först barnvakt till lilla grannen Olivia till ca kl 14. Hon är så söt, obeskrivligt!
Efter det hade jag en hel del disk att ta hand om och lite städning, riktigt kul! Sen blev det räkningar som behövdes betalas, ännu roligare! (eller inte) Så sjukt mycket pengar som bara försvinner till räkningar, känns som man kastar pengar i sjön även om man inte har något annat val än att bara betala allt. Men ändå, tänk vad skönt när man bodde hemma och inte behövde betala hyra och massa annat skit. Det har man insett nu att man hade det väldigt bra :P Så till alla som funderar på att flytta hemifrån, SPARA PENGAR FÖRST!

Igår kväll åkte jag och Kimwell till min kompis Carro, hennes pojkvän och deras son Lucas(han sov dock när vi kom). Vi åt god mat och hade supertrevligt :) Ska dit nästa vecka igen, då ska vi gå igenom Lucas gamla bebiskläder som han inte kan ha längre ( han är över 1 år nu) så ska jag får låna lite till min bebis :) Vi vet dock inte än vilket kön det är men finns mycket kläder som man kan ha som både pojke och flicka.

Den 11 mars får vi förhoppningsvis veta könet! :D

Idag är jag i vecka 16+6.
Funderar på att lägga upp bilder på magen, den växer och växer.
Nu ska jag äta något, har ätit frukost men är hungrig igen :b
Pussohej!


Kommentarer
Postat av: ellen

Wow, visste inte att du var gravid, grattis!!! :)

2011-02-26 @ 12:00:54
URL: http://www.facebook.com/nekomimi
Postat av: Martha

Grattis till graviditeten! :)

2011-02-26 @ 12:39:33
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0