Då gör vi ett nytt försök!

Tog bort min förra blogg.. uppdaterade inte alls mycket just då så kände ingen mening med att ha den kvar. Men nu ger vi det en andra chans :) Nu har det ju hänt en hel del som man gärna vill dela med sig av. Men jag börjar lite smått med alla nyheter, annars blir det ju inte spännande ;)

Jag valde nu att börja skriva igen bara för att det är skönt att skriva av sig, vill folk läsa så fritt fram, men skriver mest för min egen skull. Sen om det är intressant för andra det återstår att se ;)

2011 kom väldigt fort. Hade knappt vant mig med att skriva -10 så ska man nu skriva -11. Jaa, det är tufft! ;)

Har idag fått veta att jag kan få betala för ett låsbyte på min lägenhet för att en annan som bott här innan slarvat bort en av nycklarna. Så har inte varit på topphumör alls..
Jag vägrar betala för något jag inte är skyldig till.. så ska allt få tag på den som ÄR skyldig!

Flyttar i juli till en större lägenhet, en 3a. Vilket kommer att behövas senare :)

Dags att sova, puss o gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: Hej

Kul att börja läsa en blogg från början. :)

Tycker att det är lite svårt att läsa den svarta texten mot den lila bakgrunden. Kanske bara är jag.

Ha en bra dag, /en ny läsare

2011-02-16 @ 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0