sexercise

Ja, det finns tydligen enligt fråga olle dokumentären.
Så vill man blir frisk eller bränna kalorier och bilda muskler, skippa träningen, ha sex istället!
Fast detta visste man iförsäg redan.

Till nåt helt annat.
Nellie ligger i babygymmet och fastnar såklart för tvn. Oavsett hur och var hon ligger så hittar hon alltid tvn :P inte bra Nellie!

Det blev att vi sov kvar hos mamma och pappa igår efter att vi färgat håret. Blev så sent för oss att åka hem. Blev tid för Nellie att sova och då vill jag inte rubba hennes sovrutin. Som tur är har vi i princip allt som behövs där för att sova kvar :)

Idag ville jag så gärna gå på stan. Men jag kommer nog storstäda här hemma istället. Julstäda lite. Klockan är ju bara 12, känns som att den är typ fem på kvällen haha. Kanske hinner med nåt annat också :)

Idag är mamma pappa jennie och sara på Nordiska mästerskapen i discodans, i Lindesberg! ÅHHHH vill också vara där. Önskar alla så jäkla mycket lycka till :D HEJJA HEJJA!

ohh, jag vill testa på poledance :D ser så kul ut! sexigt också ;)

En kopp kaffe och kanske öppna kimwell paradisask?! mums!

Pussoheeeej!

Såhär såg min frukost ut i morse ;)

 

Pelle(våran katt som vi haft sen 2001) är skyldig till detta :( stackars liten!

 

Mina finisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0