juleklappar

Har varit på stan med syster Sara. Utan Nellie denna gång, konstigt var det. Men Kimwell fick vara hemma med henne, ha lite pappa-dotter tid :)
Har nu handlat klart juklappar till en jullek som vi ska ha på julafton. Sen blir det att köpa lite annat också :) Skönt att vara ute i god tid ändå. Men ändå inte eftersom det är ju så mysigt att gå runt och julshoppa, men har ju lite till jag ska köpa så får dryga ut på det :) Fikade på Bara Vara ( som vanligt, vart annars hehe), Jennie syster kom då också, så mysigt! Kl fyra var jag tvungen att vara hemma för Kimwell är nu iväg och byter däck hos mamma och pappa. Får se vad kvällen har att erbjuda.

Nellie ligger och tar en tupplur men kommer vakna närsomhelst.
Idag har Kimwell valt kläder till henne, då blir det ju såklart en svart rocktröja med en "rockig" text och tuffa jeans till haha ;) Så söt.

Imorrn är Kimwells sista dag i skolan, sen börjar han jobba på måndag på Reijmes här i Örebro. Så till alla som har Volvo, åk dit :D
Men efter skolan drar han direkt till stockholm till sin familj och vänner där borta. Alltså jag och Nellie blir ensamma över natten... eller inte :D Vi kör en riktig myskväll med övernattning med mina underbara systrar och förhoppningsvis min underbara kusin :) Massa mys blir det, med gott att äta och bra filmer.

Nu vaknade lillsnuttan så nu måste jag pussa massor på henne för även om jag bara varit borta några timmar blir saknade stor! <3

Har inga nya bilder på datorn än..kommer snaaaart, lovar! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0