Galet

Ja,vi är rätt så galna. Har idag köpt tvättmaskin OCH en ny tv. Kimwell, nörd som han är, håller på med tvn nu. Så fort vi kom hem började han, hehe men jag ska inte klaga :) Jag slipper göra något ;) Julen har varit mysig. Uppsala fre kväll, sthlm lör morgon, tillbaka till uppsala, hem på natten till Örebro. Men sååå mys :) (uppsala-kusinerna, sthlm-kimwell familj). Juldagen, till mormor med släkt :) Har fått massooor till Nellie. Så himla kul att öppna massa paket :D Nellie tyckte att snörena var jätteroliga och papprena var så fina färger på och för att inte tala om prickarna på några ;) Hon är som sin mamma, älskar prickigt :D Hon fick bla en lära-gå-stol som hon tycker är superkul. ser helt lycklig ut när hon sitter i den :D Dock når hon inte ner än haha ;) Efter helgen stress så hade vi ju tänkt att ta en lugn dag igår, meeen var ju bara tvungen att "kolla" lite på mellandagsrean. Gick med lillasyrran Jennie :) massa mys. Massa köö :/ Men fick hem en hel del fynd :) Nellie och Kimwell var hemma och tog det lugnt! <3 Idag var vi på Bvc. Nellie är nu 64 cm lång och väger drygt 7100g. Stor tjej min lilla plutt :b Hon blev vaccinerad för andra gången också. Fyy så ont det gjorde. Men det gick över väldigt fort. Därefter begav vi oss ut och sen gick vi till Elin, fikade hos Elins farfar som blev glatt överraskad att Nellie kom tihi :) Var sen en stund hos Elin, hennes mamma och pappa kom hem efter ett tag också. Var kul att se dom igen, det var längesen. Vid fem kom kimwell och hämta mig och Nellie så åkte vi och lämnade Nellie hos mamma och pappa, Sara och Jennie var även där. Sedan begav jag och kimwell oss för att köpa det vi nu köpte. Sen fick vi mat hos mamma och pappa, sen hem :) Dags att sova. Får se om min kära karl kan slita sig från tv pillandet. Tveksamt! Gonatt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0