bajsmaja

ja här snackar vi fina grejer.
Har en liten dam här hemma som ligger och pruttar värre än en karl. Fin dam!

Sara har varit här en stund innan hon åkte till jobbet nu. Jag vill gå på stan eller marieberg. Men kl tre slutar Kimwell jobbet och sen ska vi till melins och skriva på honom på lägenhets kontraktet :D Så from idag kommer vi vara sambos på riktigt :D

Igår efter en jäkla massa kämpande så lyckades Nellie äntligen rulla runt från rygg till mage hehe. Så söt när hon vips så var hon runt! Och hon såg lika förvånad ut också :P Så nu kan hon rulla från mage-rygg och rygg-mage. Nu kommer hon väl aldrig ligga stilla haha.

Efter melins åker vi till mamma och pappa för att färga håret på min kusin som också kommer dit. Då passar jag också på att färga mitt. Usch vill bara klippa av allt och börja om på nytt!

Byta en mysig blöja på lilltjejen sen dricka upp min kalla kopp kaffe!
Hadet gott :)
Pussohej.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0