Ut och gå kanske!

Nu skiner ju solen, så borde passa på :)
Är ju annars bara inne och sitter ner. Inte så bra för kroppen. Längtar tills jag kan börja träna igen :)

Idag har Nellie haft svårt att bajsa igen men hon har inte varit grinig. Så det kommer väl, men ska ta upp det imorrn på BVC. Inatt fick vi sova mer, såå skönt. Man känner sig som en ny människa :b Huvudvärken var hemsk, kunde inte röra huvudet. Inte roligt! Men jag dricker nog för lite vätska om dagarna, så måste verkligen tänka på det. Det påvärkar ju även bröstmjölken, så måste dricka mer.

Kimwell har varit hemma igår och idag. Ledig från skolan. Det är så skönt när han är hemma med oss, så mysigt :) Just nu pluggar han för fullt. Duktig blivande bilmekaniker ;)

Nu ska jag göra mig klar för att gå ut på promenad med Hanna!
Hadet så bra!
Pussohej.

Nöjd liten Nellie efter bad :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0