spontana grejer

Så himla mysigt när man gör något sådär spontant. I måndags blev det spontan middag här hos oss. Nu ikväll blev vi bjudna till Hanna och Jonatan på hemmagjord pizza. Myyyys :D
Kom hem för en stund sen. Funderar på att kolla på en film, eller så kanske man ska gå och lägga sig, hmm.. får se :b
Nellie sover som en stock just nu, sötnosen<3

Har på tvn nu också och det är Livet på BB just nu. Helt sjukt att man själv har gått igenom det där. Jag fattar inte det riktigt :P Kanske för att man var så lullig av lustgasen, helt borta haha. Förresten, jag ska ju skriva förlossningsberättelse och hade ju tänkt vänta tills jag får förlossningsjournalen, men den kommer ju inte fören om ett halvår. Trodde man skulle få den efter några veckor iallafall.. Så jag får försöka komma ihåg allt själv helt enkelt, ta hjälp av Kimwell också. Så snart ska jag berätta för er som vill läsa :)

Tack för svaren om amningen :) Hjälper mycket!
Jag ammar som sagt så mycket jag kan. Varje gång hon är hungrig så ammar jag, men oftast blir hon inte mätt och hon blir frusterad och drar i brösten osv..så då är det bästa för henne att hon får ersättning. Vill det bästa för mitt barn<3

Nu har jag en hungrig lite bebis :)
Hadetsåbra.
Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0