får inte nog

av min lilla dotter<3

Kan säga redan nu att jag kommer skriva mycket bebissnack o sånt..kan inte riktigt rå för det ;)

Just nu ligger hon på mig och sover som en stock. Hon har precis ätit, jag ska väl också ta och äta.
Sov länge idag. Gick upp 11 tror jag, men det behövdes.
Igår testade vi för första gången med napp, det gick bra men hon verkar klara sig utan den så vi får testa oss fram helt enkelt.

Igår var min farmor och farfar här på fika :) Mycket trevligt. Idag åker dom tillbaka till sommarstugan och kommer inte hem förren i september. Jag har inte varit där i sommar, men ville inte åka i slutet av graviditeten och nu blir det lite svårt :b Får åka dit nästa sommar när Nellie är så stor att hon kan gå :)

Idag ska vi till BVC för första gången, spännande :) Innan det kommer syster sara hit. Hon och hennes pojkvän robert flyttade i måndags till hit på väster också :) wiii, kommer bli många promenader med henne och Nellie!

Magen kurrar..
Hadet, pussohej!
Detta är något man saknar med magen haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0