4 veckor

Vad tiden går fort, säger det hela tiden men den gör ju verkligen det. Det var fyra veckor sen mina värkar började, fyra veckor sen som våran underbara dotter kom till världen. Har fortfarande inte fattat att hon är våran, bara våran <3
Hon har växt som bara den. Hon föddes 46 cm lång och i torsdags på bvc var hon 51.5 cm lång :)

Har fått veta då på bvc att det ska inte ta ett halvår att få sin förlossningsjournal utan bara nån vecka. Så jag ska allt ha min journal snart!

I lördags var det släktträff på pappas sida. Vi har det en gång om året, så går man laget runt om vem som håller i det.
Detta år, i lördags, var vi hos pappas kusin. Det var trevligt :) Nellies första släktträff också :)

Igår var vi bara hemma, gjorde ingenting. Det var skönt! Idag har jag inga planer heller, men behöver städa och fixa här hemma sen kanske det blir ikea när kimwell kommer hem:) Vi behöver taklampor till köket, vardagsrummet och till bebisrummet.
Försöker få tag på fastighetsskötaren också för att bestämma när dom ska komma hit och renovera. Vill ha det gjort så fort som möjligt. Kommer ta en vecka ungefär så vi kommer inte kunna bo här under den tiden, men då har vi ju mina underbara föräldrar som vi får vara hos då. Dom har nog inget emot det eftersom då får dom träffa Nellie varje dag ;)

Ska sätta igång med städ och fix nu.
Hadetsåbra!
Pussohej.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0