Skön morgon!

Idag gick jag upp runt 8,halv nio. Skulle till Calletex i marieberg med Hanna tidigt men hon mår inte så bra så jag åker imorrn med Rebecca istället. Bättre att man stannar hemma och vilar upp sig om man mår dåligt så det inte blir värre :)
Så nu har jag tid på mig att göra mig iordning för jobbet, börjar inte fören kl 16. Har hunnit avnjuta mackor med keso och avokado, vatten med citron i och en kopp koffeinfritt kaffe :)
Ska nog göra mig iordning lite grann nu och sen städa så att älskling blir glad när han kommer hem :)

Augusti-10 på min morbrors bröllop :)


Jag har nu varit hemma från jobbet mån och tis. I måndags morse mådde jag jättedåligt. Konstigt dålig. Illamående, sprängande huvudvärk, jättevarm (kände mig febrig), svimfärdig och ont i kroppen. Tänkte att det skulle bli bättre om jag fick i mig frukost och nåt att dricka. Kände att jag skulle kunna klara av att jobba. Kom till jobbet, då blev jag jätte snurrig och illamående. Satte mig ner och drack lite vatten. Det gick inte så bra så jag blev hemskickad. Fick med mig cupcakes också som satt fint när jag kom hem :) Men fy vad jobbigt det var att må så..

I tisdags mådde jag inte så mycket bättre så jag var hemma då också från jobbet. Men idag känner jag mig pigg. Tror min kropp bara la av, sa ifrån och behövde helt enkelt vila. Men bara av att varit hemma i två dagar så tröttnar man väldigt snabbt, så sjukt tråkigt. Hur ska jag klara mig sen när jag bara går hemma och väntar på att bebisen ska komma ut?! näe, jag kommer helt enkelt tvinga folk att komma hit hela tiden :P fast tror inte det är några problem heller :)

Börjar mer och mer tro att det är foglossning som jag har :( Har läst på internet hur det ska kännas och det är exakt så som jag har.. inte kul. Så när jag träffar en läkare får vi se vad han/hon säger. Hoppas jag bara inte behöver gå på kryckor som mamma. Annars är det kanske bara nerven, vilket är jobbigt bara det, men då kanske jag kan få något som hjälper för det.

Är sugen på en till kopp kaffe..nu när det är koffeinfritt så är det ju inga problem :)
Nu sparkar bebisen också :)
Ha det toppen! Pussohej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0