Work

Jobbat idag på sweet poison och blir likaså imorrn :) Många som blivit prinsessor idag med de vackra klänningarna de köpt. Man känner sig verkligen som en prinsessa så fort man får på sig en sån där underbar klänning. Väldigt härlig känsla hihi.

Har precis gjort lite kvällssysslor. Nellie somnade senare än vanligt, hon är inne i en sån period just nu. Lily Rosen sitter i babysittern och sprattlar för fullt. Hon nöjer sig glatt med nåt i handen att pilla på :)
Blir sen kvällsmat denna kväll. Köttet är i ugnen, så lite tid tar det allt. Men gott ska det bli.

Usch och fy och skäms på mig! Jag har fortfarande inte lagt upp förlossningsberättelsen. 6 månader sen ju. Men jag har börjat på den, så ja, den kommer när den kommer. Förlåt mig!

Karln har lovat en myskväll. Alltså en kväll utan hockey på tv och tv/data-spel. Bara vi och film eller nåt kul att glo på :)

Ha det fint! Ses på sweet poison imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0