Bubbubi

 
Nellie har blivit alldeles tokig i Teletubbies. Alltså verkligen TOKIG! " Bubbubii" heter det enligt henne ;)
Man är ju själv liiiite trött på de där låtarna. Fastnar ju i huvudet och sitter kvar där i evigheternas evighet..eller nåt sånt. Men det är ju skönt om jag ska göra mig iordning att hon sitter stilla och är snäll hihi. Och hon har ju lärt sig en hel del av dom där små varelserna. Så ja, jag får helt enkelt stå ut :)
 
Nu tjatas det igen, haha. Men hon är ju så söt så det går liksom inte alltid att säga nej!
 
Ska ta och gå ut om ett tag, solen skiner ju :) Gött!
 
Ha det fint!
 
Hittade bilder från i somras. Här är Nellie 1 år gammal tror jag, hiih. en sån plutt!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0