Vilken vecka, vilken helg!!

Massa roliga saker och mysiga dagar har det varit :) och fler blir det. Idag skulle vi egentligen åkt till Kolmården, men typiskt nog fick jag halsont och snuva igår vilket gjorde mig hängig. Då kände jag att en heldag långt borta inte passar riktigt. Så vi gick till Stadsparken, till Wadköping på medeltidsmarknaden. Nellie blev helt till sig :D Spranfg och hoppade och dansade, tjoade och var såå glad :D Hon fick ett litet svärd gjort av trä, en typ macarenasgrejsimojs, ett armband och en ring :)
Gick till lekparken, hon hittar alltid nån att leka med hihi. Så söta :)
Sen blev det glass såklart, mums! Lily fick smaka en pyttesked men var inte så jätteförtjust i det ;)

En riktigt bra dag, trots förkylning. Imorrn ska vi köpa kostym till Kimwell, sen om vädret tillåter åker vi och badar :) På onsdag ska vi till Karlstad tror jag det var. Sen börjar jag jobba igen fr.o.m. Ons :)
Men först imorrn är bvc besök, spännande att se hur mycket Lily vuxit :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0