Lite sånt bara

 
Jag och Kimwell är två helt olika personer. Vi älskar varandra helt totalt! Men vi är såå olika, såå envisa och ser olika på saker och ting. Båda vi fick samma fråga på festen av samma person vid olika tillfällen, alltså ingen visste att den andra fick fråga osv. Frågan lyder såhär: Hur går det med två barn egentligen? Är det jobbigt?
Jag svarar precis som jag tycker att det är FÖR MIG: Nej, det är inte jobbigt. Det går bra, dom är så snälla. Lily sover och äter typ bara. För JAG tycker inte att det är särskligt jobbigt. Man är trött, men det är inte jobbigt.
Medans Kimwell svarat ungefär: Jo, det är tufft och jobbigt!
Men då är det såhär, han kommer hem från ett slitsamt jobb. Lily blir ofta lite gnällig på kvällen. Vilken jag inte ser så jobbigt eftersom hon i princip bara sovit hela dagen och gnäller lite nu. Men det kimwell ser är bara gnälligt barn.. fattar ni? jaja.. det jag vill komma fram till är att jag försöker inte försköna min vardag för andra. Jag är ärlig, är det jobbigt så säger jag det. Men är det inte jobbigt så är det inte.. Men att vi har olika uppfattningar på det är inte konstigt, eftersom vi har två olika vardagar.
 
SÅ! Jag tycker inte det är särskligt jobbigt med två barn. Det är mer jobb, man är tröttare, men inte jobbigt. Enligt MIG!
Kimwell tycker det är ganska tufft. Men han är redan så trött efter jobbet som inte är det lättaste, han har inte barnen varje dag ensam som jag. Jag har lärt mig att planera mina dagar så det går så smidigt som möjligt.
Vi båda älskar våra barn mer än nånting annat! Självklart!
Men ville bara förklara mig så inte folk tror att jag går och typ ljuger för folk eller nåt. Hatar skitsnack och folk som antar saker när som inte vet nånting.  Tack för mig :)
Jag och Kimwell i somras <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0