Godmorgon

Ligger i sängen med en Lily på bröstet. Totaldeckad, proppmätt liten dam som inte vill rapa.
Snart kommer Nellie vakna också, om hon inte redan ligger vaken i sin säng och lurar.

Idag ska jag försöka komma ut med barnen så Nellie får gå omkring ute lite. Måste hitta nånstans där det inte är isbana överallt. Sen blir det städning och matlagning. Ikväll ska Kimwell med jobbet på hockey, så vi får se vad man själv hittar på. Om man tar hit nån på myskväll eller unnar sig själv lite egentid. Vi får se :)

Igår förmiddag kom Nattis och Ludvig hit. Dom är helt otroligt söta tillsammans . Så snälla också. Visst måste man ha koll men vi kan liksom sitta lugnt i soffan eller så och dom springer runt och leker helt lugnt och snällt. Kramas gör dom också, och pussas gör dom helt plötsligt! :O haha

På eftermiddagen, runt tre, kom Sara till oss och passade barnen tills Kimwell kom hem, så att jag kunde hinna vara med när Hanna provade bröllopsklänningar.
Alltså jag tror jag svimmar, så jäkla vacker den där Hanna! <3 Helt underbart!

Därefter kom kimwell och barnen och hämtade mig, åkte till jysk och köpte skrivbord. Hämtade upp Jennie som skulle med oss hem. Väl hemma blev det matlagning, gonatt för Nellie och ihopsättning av skrivbordet (vilket kimwell gjorde). Åkte sedan och kollade på ett linneskåp, betalt och klart så på söndag ska vi hämta det :) Kommer bli så fint här hemma när allt nytt är på plats! Mannen i "huset" hurrar väl inte lika mycket som jag för allt nytt vi behöver köpa. Men han blir alltid nöjd när vi väl fått det nya på plats :) Man måste bara lyckas övertala honom att köpa det först ;)
Nästa möbel vi verkligen behöver är ett rejält soffbord. Vårat är sönder och slitet, har då bara haft det i ca 1,5 år. Har hittat ett vi vill ha,så snart kan vi stryka det på att-köpa-listan :)

Dags att ta sig upp. Eller vill ju egentligen inte. Det är ju så mysigt med den lilla här på bröstet. Nellie har också blivit otroligt mysig. Min lilla skrutt<3

Ha en superduperdag! Tjohej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0