Ge mig!

Jag är galen! Galen i klänningar! Man skulle kunna säga att jag är klänningkåt! Aa, det är jag! Gick in på zalando.se på rean. Tusan alltså, fanns såå många klänningar jag ville ha! Hittade en vårjacka också, den beställde jag faktiskt. Har ingen vårjacka förutom skinnjacka, men lite vill man ju variera. Denna jag hittade nu är så himla fin! Ska visa när den kommit :D
Har blivit lite shopping denna helg. Sökt jobb, myst med systrar och familj, träffat vänner, busat, shoppat lite mer. Kimwell fick en för tidig present (firar 4 år tillsammans på fre), ett spel Halo 4. Så nu är han allt nöjd ;)
Möblerat om lite här hemma också. Hittar på nya möbleringar hela tiden så kimwell blir snart tokig hihi. Men jag tycker det är så roligt att fixa här hemma :)

Bilderna nedan är några av de senaste inköpen.
*2 nya klänningar
*Bilden med den mintgröna klänningen är det kragen som är ny
*Några nya burkar till köket
*Ny matta
*Nytt skrivbord

Nästa inköp är en ny syskonvagn. Väntar bara på att den ska komma in till butiken. Snart behöver vi en till spjälsäng också.. Eller en växasäng till Nellie.. Ojoj! Det tar aldrig slut ;)

Dags att sova nu. Ha det, Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0