Tisdag-foto i timmen

Har inte kunnat lägga upp via datorn idag heller så det får bli lite huller om buller med bilderna. Har i alla fall skrivit klockslag. Och eftersom man inte kan skriva text under varje bild via appen får det bli såhär:

09.00 Nellie ställer sig redo för att hjälpa till med frukost.
10.00 Sitter på storpluttans rum och hon bläddrar i sina böcker. Lily vaknar strax efter.
11.00 Jag förundras över hur snabbt det går från städat till kaos. På ena bilden står Nellie och försöker ta på sig sina pyjamasbyxor över de hon har på sig haha.
12.00 Vi tar på oss och går ut. Här visar Nellie vart kinderna är när jag frågar.
13.00 Nellie är nöjd med utelek och vi går in för att äta mat.
14.00 En trött liten tjej som här visar att hon är just det, trött.
15.00 Barnen sover och jag sätter mig med en kopp kaffe, tvn på och sminkar mig för att senare åka ut på äventyr.
16.00 färdig med sminket och Lily är nöjd i din babysitter. Väldigt pratglad liten tös.
17.00 Kimwell kom hem, Nellie vaknade precis. Blev mys i sängen allihopa. Världens sötaste fötter <3
18.00 Nellie tyckte det behövdes sopas i köket.

Efter det blev det massor att göra så det glömdes bort att ta bilder en i timmen. Men bilden på Lily utan klockslag var runt halv åtta. En mycket pratig och glad Lily :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0