Thank you coffee

Vissa dagar är kaffe verkligen min bästa vän. Jag märker stor skillnad när jag fått i mig en kopp RIKTIG kaffe. Ej snabbkaffe. Snabbkaffe funkar inte längre, och är inte alla gott egentligen. Om man jämför med riktigt då.

Några rader om kaffe alltså. Tack för att du finns. För att du får mig att bli piggare. Och för att du är så jäkla god.

Barnen sover. Zeerene är påväg hit och ska vara här idag. Tänkte kanske baka lite. Eller nåt annat mysigt, vi kommer nog på nåt :) Med nellie som busar så hinner man inte med mycket annat än att, ja, busa :)

Igår var våra kusiner från Uppsala här med deras mor och far, våran farbror då alltså :) först kom de hit sen åkte vi till farmor och farfar. Farfar blev 86 år i tisdag! :) så vi firade honom.
Alltid lika roligt att träffa dom alla<3

Ska ringa min fina mormor idag eller imorrn också och höra om vi kan åka till henne på söndag :)

Nu kom Zeerene :)
Hadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0