Måndag

Kl är nu i skrivande stund 23.20 så om exakt 32 min blir Nellie 19 månader :) <3
Vilket också betyder att för fyra år sedan firade jag och Kimwell 1 månad tillsammans. Haha, 1 månad känns nu som en liten fjärt jämfört med fyra år. Inte för att fyra år egentligen är länge men ändå.

Idag då.
Imorse/förmiddags kl halv elva kom Nattis och Ludvig hit :) Barnen var pigga och glada medans vi vuxna inte hade tackat nej till en tupplur. Låter som vi kanske har jättetråkigt ihop men nejdå, vi hade båda två en väldigt trött dag :b efter lunch blev det bättre :) Nellie och Ludvig fick bada efter maten, så sötaa. De ville gärna hälla vatten på varann, hälla vatten utanför och på sig själva hihi. Våra små<3
Strax efter två var det dags för dom att åka hem. Både Nellie och Ludvig ska sova runt två tiden, så det blir så perfekt när vi ska ses. Dom har nog alltid haft samma sovrutiner på dagarna:)
La Nellie i sin säng när de åkt och hon slocknade direkt när jag gått ut.
Vaknade ca halv fyra. Kimwell kom hem vid fem men åkte igen halv sex och tränade och skulle sen iväg med jobbet och spela innebandy. Så jag drog hit Linda, Hanna och Jonatan. Det var väldigt trevligt som alltid. Lite grönsaksdipp, massa prat och trevligheter. Dom åkte hem vid halv elva och strax därefter kom Kimwell hem:)

Lily har sovit sen hon fick mat sist, runt åtta. Får se när hon vaknar och är hungrig. Jag ska i alla fall sova nu, trött som man är. Längtar till morgonkaffet. Åh. Kaffe. Satan vad gott med kaffe. Varför skulle jag ens ta upp det nu. Attans. Jaha då kommer man drömma om kaffe nu då. Mmmmm.. Kaffeeee. Näe. Gonatt. Puss!

Bilder är från förra veckan när Nellie hade två flätor för första gången :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0