Godkväll..

 
I måndags kom Nattis och Ludvig hit runt 10.00. Jag och Lily hade tid på bvc vid 11 så Nattis stannade här hemma med Nellie och Ludvig. På bvc var det dags för 3 månaders kontrollen, sprutor i låren. FYYY! Så ledsen man kan bli :( Det gör såå ont i mammahjärtat. Men det gick över rätt så snabbt. Vuxit hade hon också, 61 cm lång och väger 5315g. Jämförelse med Nellie som då var 58 cm lång och vägde 5740g.
 
Jag är verkligen sämst på att minnas vad jag har gjort i veckorna. Men har träffat vänner, familj, varit på stan, åkt till Dollarstore i Arboga med Nattis, fått hem klänningar som jag beställt, varit på kalas m.m. Idag har Hanna, Jotta,Linda och Jerker varit här och myst :) Just nu ligger kimwell bredvid mig i soffan och sover. Lily gnäller lite då och då och Nellie har gråtit hon också. Hon är inte riktigt sig själv just nu. Mycket med tänderna. Hoppas bara att det blir bättre snart, så jobbigt att se henne så ledsen som hon kan bli. Näe, det är väl bara att ta och lägga sig. Imorrn blir en rolig dag, först träffa Linda sen åka till Marieberg och pyssla på Sweet Poison.
 
Hadet toppen!
Det bästa med helgmornar <3
 
 
Målade naglarna ikväll. Det var ett tag sen med prickar :b
 
Elin var här igår och hälsade på :)
 
 
Älskade barn <3
 
Använde hatt häromdagen.
 
En glad Lily <3
 
 
Ny klänning från Zalando.
 
Ny klänning från Zalando.
 
Mysmorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0