Mysmorgon

Vi mår bättre idag. Är fortfarande snorig, likaså Nellie. Men måste komma ut idag i alla fall, hoppas solen visar sig idag också :)

Jag ligger i soffan och äter frukost framför Vakna med the voice! Nellie leker på golvet med sina nya klossar som är såå roliga :) eller så går hon runt, runt bordet. Jag ska snart ta mig en tallrik med jordgubbar, mjölk och socker ;)

Igår var Sara här och gick ut med Nellie. Är så tacksam för den hjälp jag får när man mår såhär. Dom gick och satte sig i Stadsparken och hade mysigt. Jag gav mig på att städa vilket behövdes. Man mår ju så mycket bättre när man har det fint runt omkring sig :)

Nu, fortsätta mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0