En liten kan själv!

Ja, nu är det så att Nellie vill för det mesta bara gå runt. Att krypa börjar bli lite långtråkigt nu haha. Hon har sen flera månader tillbaka kunnat gå när man håller henne i båda händerna. Sen blev det också gå längs möbler vilket fortfarande är en favorit. Nu ska hon istället för att hålla en i båda händerna bara hålla i en hand och gå. Hihi, sötnos!

Förra veckan hände en ny grej, hon ställde sig upp helt själv utan att ta tag i något, i sängen.
Vi satt och lekte i sängen och vips så ställde hon sig upp och stod där med leksaken i händerna haha. Men så fort jag reagerade så satte hon sig igen :p

I lördags hände detta igen på mammas fest. Hon lekte på gräset med en stor boll och vips så stod hon upp med bollen i händerna :D Jag missade dock det, Kimwell och My var med henne då och berättade :p
Har hänt flera gånger nu de senaste dagarna. Så himla roligt att se hennes reaktion också haha, pluttan <3

Det är så mycket som har hänt sen sist jag uppdaterade om hennes utveckling, men måste själv sätta mig ned och skriva ner när allt hände och vad m.m så det blir rätt :p Så dumt att man inte skriver ner det direkt!

Lite bilder på när lilltjejen går runt med pappa kimwell :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0