Disco, disco, discoooooo

Lördagen var helt underbar! Är så glad att jag följde med! Alla är så duktiga <3

Är fortfarande inne i discobubblan. Kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Känslan innan man ska in och dansa och känslan när man precis dansat och väntar på resultatet. Galet! Magiskt!<3
Kärlek<3

Detta var då Svenska Mästerskapen! Jennie i singel blev 4:a av 73 startande, i par kom Jennie och Frida 2:a och i gruppen med Twiix kom dom 2:a!
Är så galet stolt storasyster <3 Ni som har mig på Facebook kan kolla på youtube klippen jag la upp när dom dansade :) Grymma<3

Bild: Jennie i singeldräkten! Du anar inte hur stolt jag är över dig älskade fina syster<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0