Så skönt

Våran nya säng är så skön. Nu kan man verkligen mysa ner sig i den och den låter inte alls. Det var längesen jag hade en säng som inte knarrade. Åh, vad jag är glad :D

Ligger just nu i sängen med sprängande huvudvärk. Det är knappt så jag klarar av att skriva här på mobilen. Är dock lite uttråkad så det får bli några rader ändå :)

Nellie sover. Jag och Kimwell hyrde två filmer förut som var tänkt att vi skulle se på ikväll. Får hoppas att jag mår bättre så det blir av :) annars har både jag och kimwell varit lite hängiga idag men våran lilla ängel gör att vi måste hålla humöret uppe :)
Måste blunda lite till nu. Ha det fint!

Nellie är en lekfull liten tjej. Kolla in stilen liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0