Skaka rumpan lite grann..

Åh jag vill såå jäkla mycket att börja dansa igen! Ragga/dancehall, gahhh så kul det var. Vill skaka rumpa och kropp och allt! Galet kul :D men jag får väl stå här hemma i vardagsrummet istället ;)

Åkte inte på Babysim idag, nellie är lite snorig så vill inte att det ska bli värre. Så vi stannade hos mamma och pappa, fick lunch också :) åkte hem vid 5 sen har vi bara städat. Jag måste dock fortsätta imorrn med massa tvätt, skönt att vi har en egen tvättmaskin då.

Nellie har nu börjat med välling och gröt :) hon älskar det och var duktig med att äta och svälja gröten, spottade aldrig ut den i alla fall :b måste bara hålla koll så hennes mage klarar av allting, om inte så blir det att köpa laktulos som ska hjälpa :) Justja, hon har senaste veckan börjar säga tydligare saker som tex. Ma-ma och ba-ba eller da-da. Nu vet hon förmodligen inte vad det betyder hehe, men så roligt när hon säger så, man blir helt överlycklig. Pluttan min <3
(Jag kommer bli en riktig hönsmamma, bara så ni vet)

Nu ska jag ta och äta något lätt så jag inte somnar hungrig :)
Ha en fortsatt mysig kväll!
Pusss

Nellie har ju lite roliga miner för sig, detta är en av dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0