Juletider

Har haft en riktigt mysig jul. Är såå nöjd med alla julklappar vi fått. Vi vuxna fick pengar och barnen fick massa bra grejer, kläder, leksaker, babygym till Lily, bord&stolar till Nellie, fårskinnspäls, spargris med pengar i, presentkort m.m. Tack allihopa <3
På julafton var vi ute hos min mormor med släkt, på juldagen hos min mamma och pappa med min farmor och farfar.

Nellie tyckte tomten var rolig :) Hon satt och vinkade till honom, sprang och ville ta alla julklappar, "hjälpte" jultomten dela ut (=tog allt själv). Duktig tjej!

Annandagen blev det shopping på marieberg med Jennie och Zeerene, och igår på stan med Jennie och Linda :) Köpte dock inte mycket igår, endast örhängen eftersom nu har jag töjt klart, 8 mm. Mer än så blir det inte :) sen en klänning till Nellie. På marieberg blev det lite mer än så ;)

Idag är jag och barnen bara hemma och tar det lugnt. Det behövs verkligen. Har ju vart så mycket nu med julen och from imorrn blir det mycket igen fram till efter nyår. Så det känns väldigt skönt att bara bara hemma idag och mysa :)

Just nu sover båda två. Så skönt när jag lyckas få dom sova samtidigt. Det är nu jag kan passa på att ta mig en kopp kaffe i lugnt och ro, synda lite och ta det där godiset vi egentligen inte skulle köpt.. Vardagslyx! Fast hallå, det är ju fredag idag!!! Vilket jag räknar som helg, alltså är godis helt okej ;) wohoo!

Ha det gott! God fortsättning!
(Så fort jag får tid att sitta vid datorn en längre stund ska jag banne mig skriva förlossningsberättelsen, promise)

Bild: Juldagens klänning, kollage från juldagen, farmor och farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0