Gravidmage bild

Bilden längst ner är från igår :)
Jag tror nog att det växer därinne ;) Själv märker jag inte så stor skillnad vecka för vecka, men det känns helt klart. Det blir tyngre&tyngre. Långt ner är hon också, som Nellie :)

Var hos barnmorskan förra tisdagen, 7/8. Då var jag inne i vecka 25 (24+5) och mitt sf mått var då 25 cm. Minns inte med Nellie. Hade lågt blodtryck, vilket tydligen är vanligt denna tid i graviditeten. Inte konstigt då att jag är yr och trött mer än annars nu. Alla prover såg bra ut, förutom järnvärdet men har ju tabletterna jag tar 1 varannan dag och det ska räcka sa barnmorskan. Bebisens hjärtljud var mycket fina :) Själv tycker jag det låter som en galopperande häst haha.

Funkar väl fortfarande inte att byta rad när man skriver via bloggappen så ska inte skriva mer nu ;) Blir så jobbigt att läsa när allt sitter ihop.

Ha en fin dag gott folk!
Följ mig på instagram: Pylsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0