Mina härliga dagar

Igår kom Nattis och Ludvig hit vid ca 10.00 och lekte. Det är så härligt och se när två jämngamla leker med varann i denna ålder. Nellie är så nyfiken på allt. Det var väldigt trevligt att få besök av dom :)

Vid 12 drog jag Nellie och Jennie till stan. Köpte lite nödvändigt till lilltjejen och satte oss sedan på ett cafe och lunchade. Mysigt! :)

Kom hem och busade med Nellie. Vid 18 kom Linda hit, längesen vi sågs så det var väldigt mysigt. Hon var här till 22. Kollad på Grey's Anatomy bl.a :) Snackade massor såklart. Nu har vi planer inför midsommar också, blir att åka till Lindas sambo Jerkers stuga :) Det ser vi verkligen fram emot!

Idag gick vi till Sara där hennes barndomsbästakompis Elin också var. Dom tog upp kontakten förra veckan efter 6 år. Så kul när sånt händer tycker jag :) Jag lekte också mycket med Elin när vi var små. Bodde på samma gata osv. Många minnen :) Var en stund hemma hos Sara, kollade in deras nyrenoverade lägenhet, tummen upp :) Åt lite lunch, begav oss därefter ut för att fika på Fröken Brogren men det hade precis stängt så vi tog Västerport som ligger däromkring också. Har inte varit där förut, men eftersom jag går förbi där varje gång jag ska nånstans så frestas man oerhört mycket av alla bakelser man ser :) Jag satt dock bara och kollade på när Elin och Sara gottade sig. Nellie fick sig lite gröt iallafall :)

Sen bar det hemmåt för alla. Kimwell var hemma, dock sängliggandes pga huvudvärk. Nu verkar han må bättre, sitter och kollar på den där jäkla hockeyn ;) Som tur är har vi två tv-apparater men hade nog velat så på film tillsammans idag. Får väl bli i helgen istället :b Har tänkt att gå på bio ett antal gånger men har inte riktigt hittat en film som är värd att se på bio. TILLS NU... American pie: Reunion! Ett måste! Ja, den ska vi allt gå och se, så är det bara :)

Ha en superglad Påsk nu :) Släkt, vänner och en massa mat på vårat schema, det tycker vi om <3

Bilder kommer i nästa inlägg som jag ska fixa NU! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0