Godmorgon

Nu är det dags att ta tag i dagarna igen. Har slarvat lite med tiderna. Brukar gå upp efter att Nellie fått sin morgonflaska, för sen sover hon ca 3 timmar till och då har jag ju all tiden i världen att göra vad jag vill. Såååå nu är jag uppe och Nellie sover.

Kollar lite grejer som jag ska köpa till Halloween. Kan tyvär inte säga vad jag och Kimwell ska vara än, det får ni veta efter festen :P Om ni inte är på festen förstås..
Har hittat lite grejer, imorrn blir det att shoppa.

Idag blir nog en lugn dag men man vet aldrig. Ikväll blir det träning igen med rebecca :)
Ska träna mån, tis (med rebecca), ons och fre (med sara) :D wohoooo! NU KÖR VI!
Ja, jag är taggad...

Nu, KAFFE!
Pussssohej.

-"ge mig nappen dååå"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0