Livlig liten flicka!

Igår höll hon igång som bara den. Hon måste verkligen ligga långt fram för till och med Kimwell kunde känna, han blev överlycklig :) Hoppas att hon mår bra inne i magen!

Har blivit lite dåligt med uppdatering men denna vecka har jag jobbat 10.30-20.30 så har inte haft tid eller ork :P Men skönt att jobba tycker jag. Ledig imorrn och söndag, då har jag massor med saker inplanerat :) träffa alla som jag inte träffat på länge. Fira pappa och Kimwell o så, det blir en kul helg förhoppningsvis :)

Jaha, jävla väder va? Fyfan vad jobbigt. Trodde att våren var påväg nu men neeeeej...
jaja det håller väl inte i sig sålänge med snön. Är dock sjukt mycket snö utanför mitt fönster och tror det fortfarande snöar.
FÖrsvinn snö Försvinn!

Dags att göra sig klar för jobbet :)
Pussohej!

Hej Bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0