Härlig dag trots vädret :)

Vädret kan man ju inte direkt förlita sig på längre. Man vet ju aldrig hur det kommer se ut dagen efter om man bara kollar ut på morgonen tex. Innan jag gick ut idag så såg det lite halvmörkt ut så tog på en tjocktröja, sen blev det jättevarmt och sol helt plötsligt. Sen övergick det till kallt och blåsigt, men sen titta solen fram igen, efter det blev det åska i nån minut, sen började det regna..knasigt väder idag iaf.

I fredags var vi på Danielas födelsedags fest :) Var riktigt trevligt. Kom dit ganska sent för vi hämtade soffan som vi köpt också. Kom hem runt två på natten så vi hade trevligt :) Man har verkligen inte roligare bara för att man dricker. Jag drack (självklart) inte (skulle ALDRIG falla mig in att dricka under graviditet) och kimwell drack inte heller, han körde iförsäg, men ändå. Vi hade kul ändå och man mår dessutom mycket bättre dagen därpå :) Är verkligen inte sugen på att dricka alkohol heller. Tycker inte om vin, avskyr öl. Det jag kan dricka är cider eller drinkar som är söta i smaken :b Men kan hellre dricka nåt alkoholfritt :) Har lika kul för det. Nu var det ju länge sen man drack också och kommer inte dricka på ett bra tag heller såklart, saft är gott haha ;) Eller varför inte alkoholfri Mojito, mums ;)

I lördags åkte Kimwell till Stockholm för att hjälpa sin familj med att slänga och flytta in möbler hos dom. Jag kände att min kropp behövde vila så jag gjorde absolut ingenting och det var nog den tråkigaste dagen på väldigt väldigt länge.. Kimwell kom hem runt halv två på natten.

I igår fyllde min lillasyster Jennie 16 år. Helt sjukt att den lilla har blivit så stor, näe jag fattar det inte alltså!
Vi sov iaf ut på morgonen, gjorde oss iordning, åkte till Media Markt en snabbis och sen hem till familjen där släkten också var för att fira Jennie :) God mat och fika, presentöppning och massa prat :)

Idag har jag ringt lite samtal om lägenheten vi flyttar till om knappt två veckor. Sen träffade jag Becca på stan, gick först in på Försäkringskassan, hade lite frågor till dom. Därefter var vi båda hungriga och väldigt sugna på hamburgare så det blev McDonalds ;) Efter det gick vi runt lite på stan på jakt efter present. Sen var vi båda tvugna att gå hem.

Vilade lite, sen upp till stan igen till jobbet. Hade ett typ tack-och-adjö-fika med dom på jobbet. Åh blev helt nostalgisk. speciellt när jag gjorde latte, så roligt att göra mönster och allt man lärt sig. Saknar att jobba där :( Fick present också :) Så mysigt så. Jag kommer ju komma in dit ändå och hälsa på och fika :) Så himla underbara människor dom där alltså! Har trivts väldigt bra där! :)

Mamma var i närheten så hon skjutsade hem mig, har gått lite för mycket idag så har väldigt ont och mycket sammandragningar vilket betyder att man måste lugna ner sig. Så hon var snäll o skjutsa hem mig :)

Nu ska vi lägga oss. Har sagt att vi ska lägga oss senast kl elva, vilket inte kommer funka :P Men vi båda skulle verkligen behöva det. Så nu är det dags!

Gonatt!
Pussohej.

I got something in my belly.
På Jennies kalas i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0