Underbar helg

I fredags åkte Kimwell till skolan för sin sista dag :) Är så stolt över honom. Därefter åkte han direkt till sthlm för att vara kvar till lördag.
På kvällen kom mina systrar hit. Eller först kom Jennie, sen gick vi till ekershallen, handlade och hyrde film, sen kom sara och mötte upp oss. Kom hem, lagade enklaste maträtten men också såå gott - tacos ;) Strax därefter blev det sängdags för Nellie :)
Efter det bakade vi pepparkakor :D Men eftersom jag inte har några pepparkaksformer så fick vi ta fram vår kreativa sida ;) Blev så bra så, förutom att första plåten blev totalt brända... men jaja vi fick 1,5 plåt till som blev helt okej :P Åt knappt inga när dom var klara, det roliga var ju att göra dom hehe.
Lite senare när alla pepparkakor var klara och när vi kände att skrattmusklerna behövde vila lite, mös vi ner i soffan och kollade på filmen "Brides maids". Man skrattade dock då också.

Sara åkte hem sen, fick skjuts av sin pojkvän/sambo. Jennie sov över :)
Tack mina älskade systrar för en helt underbar och behövlig kväll <3 Är så lycklig att ha er som systrar! Kan inte tänka mig att vara utan er <3 Kärlek på jäkligt hög nivå!

Näe nu har det tagit flera timmar för mig att kunna skriva klart detta lilla inlägg så jag gör så att jag skriver resten av helgen typ imorrn.. eller när jag hinner ;)

Pussohej!

På väg till stan!




Mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0