Påväg!

Nu sitter jag, Kimwell, Jennie och Nellie i bilen på väg till Uppsala till våra kusiner :) kommer fira jul hos dom. Men först imorrn bitti åker jag Kimwell och nellie till Sthlm till kimwells familj för julfrukost och sen tillbaka till Uppsala igen hehe :) och sen på kvällen åker vi tillbaka till Örebro. Sen till mormor på söndag :) Så det blir en hel del åkande.

Nellie sover så sött i bilstolen, min ängel<3


Har igår och idag varit hos mamma och pappa hela dagarna, sovit över. Då har vi systrar fixat med en överraskning till mamma och pappa som dom idag såg.

Vi fixade iordning mitt gamla rum till ett syrum till mamma då vi sorterat ALLT och lagt i lådor och satt upp hyllor, lagt upp tyger, en klädstång där discokläderna hänger m.m :) Andra halvan av rummet hängde vi upp pappas priser från pingisen. Huur mycket som helst så nu ser man hur duktig han är i pingis! :)
Blev riktigt snyggt! och dom blev så glada :D

Skriver med iPhone så kommer inte skriva mer nu :b
Jag säger GOD JUL ALLIHOPA :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0