Update

Lite update om veckan.

Onsdag- Jennie sov ju över tis-ons. Mysmorgon! Jag tvättade hela dagen. Min andra lillasyster kom till oss lite senare också. Då hade Jennie redan åkt hem. För mig och Sara blev det kaffe och en massa prat när nellie sov :)
Sen åkte Sara och jobbade. Kimwell behövde jobba över, pappa kom hit då efter jobbet och avlastade mig :) Bus med Nellie, lagade mat, m.m. Kimwell kom hem sent, pappa åkte strax efter att nellie lagt sig. Senare kom Jennie tillbaka och sov kvar :) Försökte kolla film men Jennie slocknade och själv är ju inget roligt ;)

Torsdag- Kl 11 kom Sara till oss. Vid 12 åkte vi alla till våran farmor&farfar. God lunch och mumsig fika :) kollade även på film från när vi var små :D massa mys!
Sara åkte lite tidigare, sen fick jag, nellie och Jennie skjuts av farfar :) Jennie till träning och vi hem. Väl hemma blev det matlagning och kvällsrutiner :) Revenge senare såklart ;)

Fredag- Tvätt, städ och disk. Runt 12 kom Anna och Helena :) dom hade med sig lunch :D såå snällt! Åt lunch, massa prat och bus med Nellie :) De åkte hem lagom tills nellie skulle sova igen.
Kimwell kom strax därefter. Jag slocknade i soffan och han i sängen haha. Mamma och pappa kom på kvällen till oss med kinamat och godis :D dom blev utkörda från deras hem av Jennie ;) Tror dom åkte hem vid halv två på natten :b supermysigt var det i alla fall. X-factor kollade vi på såklart!

Idag, lördag- Kl 12 ska jag vara hos Hanna med Linda för en heldag med pyssel :D Såå mysigt!

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Mysigt! Vad pysslade ni med då?
Du är så fin i håret :)

Svar: Ja, supermysigt! Hade tänkt pyssla massor men hann bara med några servettbollar hehe :) Tack :)
Linn Hedman

2012-11-06 @ 13:56:10
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0