Godmorgon

Sitter just nu på vårdcentralen. Min jäkla hosta som aldrig går över, plus lite annat som jag vill kolla. Har haft yrsel väldigt länge så har tagit blodprover så får vi se om det kan visa något!

Har för övrigt börjat med ny kost. Lillsyrran Sara är min coach ;) Då har man inget att säga till om ;)
Träning blir det också.
Allt för att bli fit men mest för att må bättre :)
Kommer lägga upp lite bilder på resultaten och mat osv. Skriva hur jag mår. Får ju inte äta socker nu på ett tag. Jag måste bli av med mitt socker beroende, äter nog choklad eller nånting varje dag annars. Inte bra :p

Det ska nog gå bra. Det måste gå bra :)

Ha det!

Bild från häromdagen på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0